quye

Right Here Waiting - Richard Marx

非常喜欢的一首老歌,寒冷的冬夜承载了我所有思绪…@ivy……

光 _明:

今日 &YlLyW:

重温。


Oceans apart day after day

海隔一方,日复一日

And I slowly go insane

我开始恍惚

I hear your voice on the line

你的声音在线可闻

But it doesn't stop the pain

但哪能消解心中愁闷

If I see you next to never

倘若此生不能相见

How can we say forever

何能誓说海枯石烂

Wherever you go

任凭天涯海角

Whatever you do

任凭天马行空

I will be right here waiting for you

此生为你守候

Whatever it takes

莫道付出天大代价

Or how my heart breaks

莫道我心破碎

I will be right here waiting for you

为你此地守候

I took for granted all the times

我曾一直笃信

That I though would last somehow

你我能共度良宵

I hear the laughter I taste the tears

我内心窃喜

But I can't get near you now

我孤芳自赏

Oh can't you see it baby

哦 亲爱的,你哪能不知?

You've got me goin' crazy

让我身心如此癫狂?

Wherever you go

凭天涯海角

Whatever you do

任凭天马行空

I will be right here waiting for you

此生为你守候

Whatever it takes

莫道付出天大代价

Or how my heart breaks

道我碎骨混身

I will be right here waiting for you

为你此地守候

I wonder how we can survive

好想知晓,如何安享此情此爱?

This romance

这种浪漫

But in the end if I'm with you

但倘若有一天能回到你身边

I'll take the chance

我会奋不顾身

Oh can't you see it baby

哦 亲爱的,你哪能不知?

You've got me goin' crazy

让我身心如此癫狂?

Wherever you go

任凭天涯海角

Whatever you do

任凭天马行空

I will be right here waiting for you

此生为你守候

Whatever it takes

莫道付出天大代价

Or how my heart breaks

莫道我碎骨粉身

I will be right here waiting for you

为你此地守候

Waiting for you

为你守候


评论

热度(15)